Privacy

Jouw vertrouwen is het allerbelangrijkst voor ons en we willen graag open zijn over welke gegevens we van je verzamelen. Ook hoe we deze gebruiken en wat je rechten zijn om die informatie te beheren.

Hoewel we onze manier van informatie verwerken niet veranderen, hebben we toch besloten ons Privacy Statement aan te passen. We raden je aan om ons nieuwe beleid helemaal te lezen, maar als je weinig tijd hebt en, net als wij, liever zo snel mogelijk je volgende reis boekt, kun je de snelkoppelingen gebruiken die we voor elk hoofdstuk hebben aangemaakt om een snel overzicht te bekijken.

Klachtenprocedure In-Menz

Het kan gebeuren dat je een klacht hebt over de zorgaanbieder. Een klacht is dat je aangeeft dat je ontevreden bent over hoe je behandeld wordt door de zorgaanbieder of een medewerker van de zorgaanbieder.
De eerste stap die je kunt zetten is je klacht met jou behandelaar te bespreken. Komen jullie er niet uit dan hanteren wij deze klachtenprocedure om jou te helpen.

Cliëntenraad In-Menz

De cliëntenraad is een onafhankelijk adviesorgaan en vertegenwoordigd de belangen van de cliënt. Heb je een vraag voor de cliëntenraad, stuur dan een mail naar info@in-menz.nl t.a.v. de cliëntenraad.

Ter kennisgeving;